dinsdag 20 mei 2014

Laat die likes maar doorkomen!

Inmiddels ben ik zo'n 10 dagen bezig om aandacht te geven aan expeditie Sumba en de rol die ik daarin wil gaan spelen en heb ik bepaald niet stil gezeten. 
Via diverse kanalen is het nu in mijn netwerk wel duidelijk waar ik mee bezig ben en ik merk dat het zeker aanslaat. Steeds vaker word ik aangesproken op mijn werk, in mijn vrienden en kennissen kring en ook vanuit onverwachte hoeken.  Zo kreeg ik afgelopen week een paar directe berichten op mijn eigen facebookpagina ( https://www.facebook.com/marty.dejonge ) van mensen die ik helemaal niet ken... Uit nader onderzoek bleken het facebookvrienden van mijn FBvrienden te zijn. Meerdere mensen uit mijn netwerk hadden mijn oproep weer gedeeld op hun eigen timeline en zo heb ik inmiddels meer dan tweeduizend mensen via Facebook bereikt met mijn oproep om mij en de Expeditie te steunen!! Leuk hoor. 

Verder heb ik vorige week ook een stuk in ons personeelsblad geschreven en sinds afgelopen vrijdag weten dus al mijn collega's waar ik mee bezig ben. Een aantal dacht dat ik meteen weer een paar maanden de hort op ging, maar dat valt nog mee. Al moet ik zeggen dat ik steeds meer ideeën en plannen krijg om op Sumba te gaan doen, daar heb ik eerder een maand voor nodig dan een week... maar goed, eerst maar eens in de expeditie terecht zien te komen. 



Omdat er spontaan al veel meer reacties zijn binnen gekomen dan er op mijn aanmeldpagina te zien zijn zal ik die mensen nog maar eens oproepen om ook op 
Dat deed me meteen denken aan meerdere manieren om nog meer mensen te bereiken dus heb ik gisteren ook maar eens een persbericht opgesteld en aan een groep regionale Zeeuwse media gestuurd om te kijken of zij ook aandacht aan mijn aanmelding willen besteden. Ik wil best interessante content voor hen schrijven over mijn weg naar de finale van expeditie Sumba en de reis die ik dan vervolgens naar Indonesië onderneem. 
Binnen 1 dag heb ik al reactie van een redacteur die mogelijk geïnteresseerd is.. of daar ook wat concreets uitkomt?  Je hoort het vast in mijn volgende blog. 



Blijf me allemaal steunen!

P.s. Heb jij de radiospot van Expeditie Sumba al op de landelijke radio gehoord? 

Marty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten