woensdag 14 mei 2014

Wat een mooie woorden!!

Soooowee, Amper 5 dagen nadat ik mezelf heb aangemeld heb ik al zoveel reacties en ondersteuning gekregen van vrienden, familie en bekenden op mijn aanmeldpagina:   http://bit.ly/1iYkW6dIk ben er best een beetje van onder de indruk. 



Waar ik vooral blij mee ben is dat iedereen er, zonder lang over na te hoeven denken, van overtuigd is dat deze expeditie mij op het lijf geschreven is. Zo voelt het ook voor mij maar wel bijzonder om te lezen dat er zoveel mensen zijn die dat ook in mij herkennen. De dingen die ze over mij schrijven zijn zo mogelijk nog mooier. Zoals ik ook al onder één van de reacties heb aangegeven: "Ik moet me vaker opgeven voor zo'n expeditie! Wat een mooie en lieve woorden allemaal!!" ;-)  


Dit geeft me alleen nog maar meer motivatie om er ook echt voor te gaan. Ik kan toch moeilijk al die mensen die me hebben geliked en reacties hebben gegeven in de steek laten?  
Daarom heb ik vanavond dan ook een nieuwsbrief in elkaar gezet en naar de groep volgers gestuurd die de afgelopen jaren met veel plezier onze eerdere reizen vanaf afstand hebben gevolgd. Dit zijn vooral mede reizigers die ik in de loop van de jaren via www.verrereizenmetkinderen.nl heb leren kennen en me na aan het hart liggen. Het zijn namelijk allemaal mensen waarbij het avontuur en reisvirus in het bloed zit en hun kinderen de wereld willen laten beLEVEN. 
Hoewel ik deze reis zonder mijn kinderen zal moeten doen, ga ik de expeditie wel VOOR kinderen doen. Door mee te helpen aan het duurzaam ontwikkelen van Sumba, kan ik namelijk meehelpen om het mogelijk te maken dat ze 's avonds bij lamplicht hun huiswerk kunnen doen en daarmee hun kennis en kans op een beter leven vergroten. 



Via mijn facebook pagina https://www.facebook.com/marty.dejonge stromen de ondersteuningen nu ook binnen, Ik hoop dat ze dat ook allemaal doen op de website van de Expeditie:  http://bit.ly/1iYkW6d 

Ik ben ondertussen alweer druk bezig met een volgende actie om deze expeditie onder de aandacht te brengen, maar daarover de volgende keer meer...... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten